Dan före dan före doppardagen

Fick sova till 0705. Rätt ok med tanke på hur sent det blev igår. Lillan vaknade och ville ha mat. Jag tog henne till sängen och matade henne där. Hon var på bushumör. Det är så kul när man ser hur det blänker i henner ögon och hon försöker hitta på bus. Det blir ju inte så mycket eftersom hon är så liten. Jag kan tänka mig hur det blir när hon blir större.

Idag ska Sanna och Ida ta bussen till hästen. Sanna ska rida en stund och sedan ska hon hålla ridlektion med Ida. Sanna får ringa när det är Idas tur så åker jag upp då. Ska blir kul.

Lina ska till stan och träffa pojken. Blir väl en macka på Subben misstänker jag (eller om hon sagt det?). Pelle och jag ska göra kalvsylta. Det ska bli kul för det har jag aldrig gjort förut. Borde kanske koka lite godis med.

Jag vet inte riktigt vad Tim ska göra. Han vill till kusinerna och sova över men han har också sagt att han tycker att vi ska klä granen ikväll. Det går ju inte riktigt ihop. Vi får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0