Dan före dopparedagen

Nu har jag gjort köttbullar, omelett, förberett för Ris a la Malta och lita annat mataktigt. Imorgon kommer svärföräldrarna på frukost och sedan kommer mina föräldrar på julbord. Det har med sig lite saker så jag har inte behövt göra allt själv. Jag gjorde kalvsylta för första gången igår. Den blev faktiskt riktigt bra.

Tim sov hos kusinerna igår. Pelle hämtar honom idag efter jobbet. Sanna for till APU-platsen idag bara för kul Hon fick rida och tydligen gick det lite vilt till ett tag. Det slutade bra som tur var. Lina har bjudit hit lite kompisar idag. Kusinen är här nu och hon tog mjölk med sig så nu har jag toppkvalité på gröten. Jag bara älskar att koka gröt på mjölk som kommer direkt från bondens tank.

Jag har några saker jag måste göra innan Pelle kommer hem annars blir han vansinnig. Med all rätta faktiskt. Jag är sämst i världen på att få saker gjorda. Nu har jag lovat att åka och hämta pysslet från i fredags så jag bara måste fixa det.
Nej, nu måste jag kolla gröten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0