På jobbet

Hade bestämt att jag skulle till jobbet idag. Kändes jobbigt men jag sökte bara ledigt höstterminen ut så det var ju tvunget att gå dit och skriva på ledighetsansökan. När jag väl var där så kändes det jättekul. Det var roligt att träffa eleverna och kollegorna igen. Kan erkänna att jag längtade tillbaka lite. Det är ju en härligt gemenskap man får med arbetskamraterna.
   Tänkte möta upp Ida efter skolan men typiskt nog slutade hon tio minuter för tidigt så jag missade henne. Hon gillade inte att jag inte var hemma när hon kom hem. Jag fick en liten avhyvling av henne.
   Ikväll ska Sanna hoppträna. Jag har kollat ut lite övningar på Hippson så jag tror jag vet vad de ska få göra. Måste kolla med hennes träningskompis bara. Om jag kommer ihåg ska jag ta kameran och knäppa lite bilder.
   Nu ska jag göra köttbullar så middagen blir klar i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0