Torsdag, fredag, lördag

Torsdag var inte någon bra dag. Oroade mig för fredagen och det påverkade naturligtvis torsdagen. Städade lite och lagade mat på torsdag i alla fall.

Fredag blev kanonkul. Var så kul att julpyssla med våra vänner. Dottern hade klasskompisar hemma hos oss vilket passade bra eftersom vi var borta. De hade visst också kul.
En del av pysslet från fredag 19/12. En del av julpysslet.

Lördag åkte vi in till stan och handlade det sista inför julen. Nu är allt klart, förutom vissa detaljer kring maten.

Söndag var en lugn dag. Sanna for till hästen och jag följde med. Tog en promenad med lillan och Buz medan hon red. När vi kom hem fick vi sätta fart för vi var hembjudna till mina föräldrar på middag. Min bror var också där. Mamma och pappa har varit gifta i 40 år nu.

När vi kom hem blev det film hemma. Blev lite för sent men det är ju lov nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0