Välkommen till min nya blogg!

Hej allihopa!
Äntligen har jag en egen blogg. Här kommer jag att skriva lite om vad som händer i mitt liv. Med tanke på att jag är mammaledig så blir det väl inte så mycket men det lilla som händer kan jag skriva desto mer om.
   Precis nu kom min 8-åriga dotter hem från skolan så jag vill prata lite med henne. Hon ramlade visst på isen när hon gick hem. Jag återkommer...
   Det gick bra för henne. Det är så halt på vår gård så det är inte konstigt att hon ramlade. Jag köpte broddar på apoteket idag. Tror inte jag kommit upp för backen med barnvagnen utan dem.
   Imorgon fyller näst äldsta jäntan 16 år. Vi uppvaktar henne med tårta på morgonen. Det blir inte någon present från mig och pappa då för han är i Stockholm. Vi ger den till henne på kvällen istället. Hon har bakat tårtor ikväll. De såg supergoda ut. Jag längtar...
  Jag ska nog gå och lägga mig snart nu. När jag är ensam hemma (ingen man men med 5 barn i huset) blir det lätt så att jag fastnar vid datorn. Kan sitta uppe hur länge som helst. Ikväll ska jag inte göra det. I och för sig behöver jag inte kliva upp förrän vid sju men jag blir så trött när jag varit uppe länge.
   Detta får duga som inledning. Jag vet som sagt inte riktigt vilken inriktning denna blogg kommer att få. Ännu så länge har den ett eget liv som jag inte formar. Får se vad som händer imorgon.
God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0