Gick aldrig till svärmor

Lillan sov så länge så svärmor kom till mig istället. Som vanligt satt vi och funderare kring olika saker och som vanligt tyckte vi helt olika. Mer om det senare. Strax efter 1400 kom I hem. Jag satt fortfarande vid datorn och  för att jag skulle slita mig så gjorde hon varma mackor. Vi har precis fikat. Nu är hon barnvakt och jag ska in i duschen.
 
Vad ska jag göra för middag idag? Min innbandyspelande dotter har Biip-test idag så jag antar att hon vill ha något kraftigt så hon kan återhämta sig. Får kanske göra hennes favoritmat: pulvermos och mamma Scans köttbullar. Äckligt om ni frågar mig men alla andra i familjen älskar det.

Nu till duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0