Klurar fortfarande

Försöker fortfarande förstå hur man gör för att det ska bli fint. Känns som att jag kommit en bit på väg... Ska väga mig ikväll och se om saker och ting går åt rätt håll. Ska ner till 71 kg den 1/7 i år. Känns lätt just nu men jag vet att det brukar gå trögt på slutet. Idag och igår har jag skött mig bra, om jag bortser från krämbullen på IKEA igår. Okej då, jag har inte skött mig så bra. Har druckit kaffe hos svärmor och suttit och pratat lite. Alltid kul att prata bort någon timme. P har varit borta sedan i måndags så jag har saknat vuxenprat. Och andra sidan kanske man kan ha vuxenprat med sina tonåringar men jag har svårt att släppa mammarollen när jag pratar med dem. Det får jag jobba på tror jag. Nej, nu ska jag jobba på designen en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0