Ser fram emot en ny dag

För första gången har min lilla I sovit över hos en kompis hela natten. Hon är en tuff tjej men det här med att sova över har varit lite jobbigt. Hon har sovit hos kompisar förut men då har alltid någon av syskonen varit med. Den här gången klarade hon det själv.

Senare idag ska S till travskolan för att hjälpa till på ett barnkalas. Det tar några timmar och då vill hon att jag ska motionera Rayo. Det borde jag verkligen göra men det kan bli svårt. Jag har lite andra aktiviteter som borde klaras av också.

Det var superkul häromdagen när jag körde Rayo tillsammans med en kompis. Hon har en häst som hon tränar för start. Vi körde en runda på mon i makligt tempo och sista biten på raktsträckan fick de springa på lite. Det gick ganska fort men vi maxade inte. Sedan fick jag SMS med data på träningsrundan. Vi var ute i 40 min och sträckan var precis 1 mil. Sista sträckan där vi lät dem öka lite var vi nere på tiden 1,30 - 1.25. Lite kul att vår gamla häst fortfarande kan springa på i lite tempo. Skulle vara kul att se vad han kan om vi tränar målmedvetet.

Ska byta på lillan. Nu får dagen börja...

Kommentarer
Postat av: Sanna

tja, hård träning under vintern nu? med trav...

hur går det med att kontkata någon tränare??

2009-11-07 @ 22:11:16
URL: http://rayoosanna.blogg.se/
Postat av: Marie

Vi får väl se hur det blir med det. Är ju roligt att fantisera också :)

2009-11-07 @ 23:39:18
Postat av: Sanna

j, de e ju de=)

2009-11-08 @ 17:38:38
URL: http://rayoosanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0